سوالات متداول

قبلا اقدام به خرید اشتراک نموده ام ولی نرم افزار دوباره تقاضای خرید اشتراک می نماید. چکار کنم؟

یادآوری می شود که اشتراک خریداری شده شما به حساب کاربری شما در برنامه بازار متصل است. بنابراین در چنین مواقعی به احتمال زیاد به هر دلیلی از حساب کاربری خود در برنامه بازار خارج شده اید یا با حساب کاربری دیگری غیر از حساب کاربری که با آن اشتراک خریده اید وارد بازار شده اید.

توجه داشته باشید که حساب کاربری شما در بازار می تواند ایمیل یا شماره تلفن شما باشد که هر کدام هویت جداگانه داشته و جایگزین یکدیگر نمی باشند .

جهت ورود به برنامه بازار مراحل زیر را طی کنید :

ابتدا برنامه بازار را باز کرده و گزینه حساب کاربری را لمس کنید.

سپس پنجره ورود نام کاربری باز شده که می توانید حسب مورد ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد نمایید.

سپس کد تایید حسب مورد به شماره تلفن شما پیامک شده یا به ایمیل شما ارسال می شود که در جای مناسب وارد می کنید.

عملیات ورود با موفقیت انجام شده و نام کاربری، اعتبار و سایر اطلاعات شما به نمایش در می آید که می توانید از طریق دکمه "برنامه های من" اشتراک های خریداری شده و فعال و همچنین تراکنش های خود را مشاهده نمایید.

در صورتی که به طور صحیح وارد بازار شده باشید ردیف های پولی نرم افزار با علامت "فعال" مشخص خواهند شد و پیغام خرید اشتراک دیگر ظاهر نخواهد شد.

چنانچه فهرست اشتراک های خریداری شده خود را در بازار مشاهده نکردید می توانید با استفاده از اطلاعات پایین صفحه با پشتیبانی بازار تماس حاصل نمایید.

به تازگی اقدام به خرید اشتراک نموده ام ولی نرم افزار هنوز تقاضای خرید اشتراک می نماید. چکار کنم؟

لازم به توضیح است که در هنگام خرید اشتراک، هزینه پرداخت شده توسط کاربر ابتدا صرف خرید اعتبار کافه بازاری می شود و سپس به صورت خودکار اعتبار کافه بازاری خریداری شده در جهت خرید محصولات درون برنامه ای (اشتراک) هزینه می گردد. حال ممکن است به دلیل مشکلات فنی یا هر دلیل دیگر اعتبار کافه بازاری خریداری شده باشد ولی مرحله دوم (خرید محصول درون برنامه ای) به سرانجام نرسد. در این گونه موارد چون اعتبار کافه بازاری لازم در حساب کاربری کاربر موجود است کافی است یک مرتبه دیگر مراحل خرید تکرار شده و اشتراک مورد نظر انتخاب گردیده و دکمه خرید لمس شود تا اعتبار کافه بازاری خرید شده صرف فعالسازی نرم افزار شود.


چنانچه پاسخ سوال خود را نیافتید با ما در ارتباط باشید یا با پشتیبانی کافه بازار از طریق ایمیل support@cafebazaar.ir و تلفن 41253000-021 تماس حاصل نمایید.

قبلا اقدام به خرید اشتراک نموده ام ولی نرم افزار دوباره تقاضای خرید اشتراک می نماید. چکار کنم؟

جهت استفاده از اشتراک های خریداری شده بایستی با نام کاربری که در لحظه خرید اشتراک از آن استفاده نموده اید در نرم افزار دادحساب قسمت حساب کاربری وارد شده باشید.

پس از خرید اشتراک چه اقدامی انجام دهم تا نرم افزار فعال شود؟

پس از خرید اشتراک و دریافت کد پیگیری یک دکمه برای بازگشت به نرم افزار به نمایش در می آید که با لمس کردن آن به نرم افزار بازگشته و نرم افزار اشتراک خریداری شده شما را استعلام می کند. چنانچه تاکنون از آن استفاده ننموده اید لینک زیر را لمس کنید تا نرم افزار فعال شود.

بازگشت به دادحساب

از دیگر راه های فعال کردن نرم افزار پس از خرید اشتراک خروج کامل از نرم افزار و باز کردن مجدد آن یا خروج از حساب کاربری و ورود مجدد به حساب کاربری می باشد.

نرم افزار دادحساب را بر روی تلفن همراه از دست ندهید!

bazaar logo
download logo
sibapp logo